Wees creatief. Ga weg van de standaarden.
Wij geloven heel erg in de kunst van het uitdagen van de status quo. En wanneer we van kunst spreken, ligt creativiteit om de hoek. Let wel, creativiteit is niet het voorrecht van het management. Het is aan iedereen in de organisatie om nieuwe ideeën te verkennen, te bedenken en uit te drukken. Net zoals het aan jou is om je mensen aan te moedigen niet alleen buiten de gebaande paden te denken, maar zich ook helemaal van de gebaande paden te bevrijden.
Blijf authentiek, altijd.
Het kan geen kwaad om iets te leren van andere spelers op de markt. Maar ga niet kopiëren en plakken. Verkoop je ziel niet aan wat er volgens de standaard van je verwacht wordt, maar blijf bij je verhaal. Bij Holmes & Watson geloven we dat alleen organisaties die echt authentiek zijn, met betrokken mensen die echt begrijpen en werken volgens de visie waar het bedrijf voor staat, op de lange termijn zullen blijven floreren.
Laten we dichterbij komen.
Wij zijn ervan overtuigd dat nabijheid een voorwaarde is voor succes. Simpel gezegd: we willen dichtbij je zijn - en, nou ja, we hopen dat het gevoel wederzijds is. Sterker nog, we kunnen soms onder je huid kruipen. Maar vergeet niet dat het allemaal voor het grotere goed is. We zijn tenslotte samen op deze reis. En soms betekent dat dat we iets te dichtbij zijn om binnen je comfortzone te blijven. Maar gebrek aan comfort kan ook leiden tot zinvolle verandering.
Van eigenaren tot ambassadeurs.
Uw mensen zullen uw strategie pas tot leven brengen als ze echt het gevoel hebben mee te kunnen denken en ook gehoord worden. Bij Holmes en Watson geloven we dan ook sterk in "ownership". Maak van medewerkers mede-eigenaren van uw strategie door ze vanaf het begin bij het concept te betrekken. Maak van hen ambassadeurs, zowel intern als in de buitenwereld. Geef ze de tools die ze nodig hebben om uw visie elke dag werkelijkheid te laten worden.
Gedreven door onze waarden
Ontdek ons manifest en ontdek wat ons drijft
Bij Holmes & Watson houden we vast aan ons manifest om betekenisvolle verandering teweeg te brengen. Deze reeks waarden definieert hoe we bedrijfsstrategieën voor de lange termijn tot leven brengen. Creativiteit, authenticiteit, nabijheid en eigenaarschap vormen de fundamenten van onze overtuigingen.