top of page
All Posts


Feedback is geen cadeautje. Het is ruwe grondstof voor strategie.
“Feedback is een cadeau.” Dat hoor je vaak. Lief bedoeld. Mooi verpakt. Een bedankje hier. Een compliment daar. En iedereen blij. Maar...
3 minuten om te lezen


Hoe strategische klantbevragingen onthullen wat je liever niet wil horen
De klant heeft altijd gelijk… tot je écht begint te luisteren. “De klant is tevreden.” Mooi. “De klant zou opnieuw kopen.”...
4 minuten om te lezen


Waarom veel NPS-metingen eindigen als een mooi rapport in een mapje
En wat je NPS je écht zou kunnen opleveren als je de juiste vragen stelt én erop handelt? “Hoe waarschijnlijk is het dat je ons zou...
4 minuten om te lezen


Hoe je wint met strategie die werkt (en geen strategische rookgordijnen)
Strategie. Iedereen roept het. Weinigen doen het goed. Te vaak blijft het steken in inspirerende slides, holle slogans en brave...
3 minuten om te lezen


Van buikgevoel naar feiten: hoe je écht ontdekt wat je klanten denken
We zien het keer op keer: bedrijven varen blind op buikgevoel. En ja, intuïtie is belangrijk. Maar als je wil groeien, bijsturen of echt...
3 minuten om te lezen
Strategie zonder actie is gewoon een idee. Zet je plannen in beweging met OKRs.
Strategie zonder actie is gewoon een idee. Zet je plannen in beweging met OKRs.
Strategie bedenken is één ding. Ze effectief activeren? Da’s andere koek.
Veel bedrijven hebben ergens wel een mooie slide, een ambitieus plan of een inspirerende visie. Maar als je op de werkvloer rondloopt, voel je: dit leeft niet.
Mensen doen hun job. Afdelingen draaien op routine. Beslissingen blijven hangen in meetings. En die strategische ambities? Die worden bedolven onder de waan van
4 minuten om te lezen
bottom of page