CLIENTS

Holmes & Watsons's client success stories

CUSTOMER SPOTLIGHT

Sales efficiency als groeimotor

Ontdek hoe CID LINES met de OKR-methodiek sales efficiency omzette in duurzame groei. Van losse targets naar focus, ritme en ownership — met +15 % betere hit-rate, meer samenwerking en échte klantgerichtheid.

Minder stress over de resultaten met op elk niveau in de organisatie
Repanels schakelde Holmes & Watson in om van versnipperde merken en losse inzichten naar één scherpe koers te gaan. We startten met customer surveys & NPS en stakeholderinterviews, vertaalden dit naar een helder bedrijfs-DNA en merkverhaal, kozen voor één company brand + product brands, en activeerden dit met een strategisch marketingplan en digitale fundamenten (ERP/CRM-projectmanagement). Resultaat: duidelijkheid, draagvlak en internationale schaalbaarheid.
d&p wilde scherper zicht op wat klanten écht ervaren en waar groeikansen zitten. Wij vertaalden ruwe feedback naar heldere segmenten, concrete keuzes en een actief ambassadeursnetwerk — intern én extern.
Hoe Meliopus met Holmes & Watson evolueerde van inzichten naar actie: merk-DNA, EVP, segmentatie en go-to-market die sales versnelt en groei aanwakkert.
Ontdek hoe CID LINES met de OKR-methodiek sales efficiency omzette in duurzame groei. Van losse targets naar focus, ritme en ownership — met +15 % betere hit-rate, meer samenwerking en échte klantgerichtheid.